Lada Formula 1600
5. 1. 2007
Lada Formula 1600, Rusko 2004
Otevřený jednomístný závodní vůz (monopost), motor uprostřed a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC a objemem 1596 cm³, vrtání 82 mm a zdvih 75,6 mm, komprese 12,0, dvouventil, vstřikování, výkon 121 kW (165 koní) při 7500 ot/min, točivý moment 163 Nm při 6200 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2850 mm, rozchod 1600/1530 mm, vnější rozměry 4400x1850x1690 mm, hmotnost 1450 kg, maximální rychlost přes 200 km/h, zrychlení na stovku za 4,3 s.
Závodní monopost ruské národní "formule Lada". Podle předpisů NGS (Nacionalnaja Gonočnaja Serija) měly vozy motor Lada 1600.
Otevřený jednomístný závodní vůz (monopost), motor uprostřed a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC a objemem 1596 cm³, vrtání 82 mm a zdvih 75,6 mm, komprese 12,0, dvouventil, vstřikování, výkon 121 kW (165 koní) při 7500 ot/min, točivý moment 163 Nm při 6200 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2850 mm, rozchod 1600/1530 mm, vnější rozměry 4400x1850x1690 mm, hmotnost 1450 kg, maximální rychlost přes 200 km/h, zrychlení na stovku za 4,3 s.
Závodní monopost ruské národní "formule Lada". Podle předpisů NGS (Nacionalnaja Gonočnaja Serija) měly vozy motor Lada 1600.
Náhledy fotografií ze složky Lada Formula 1600